Utjecaj vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda na imidž nacionalnog gospodarstva

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000522206/Details
Glavni autor: Kovač, Goran, ekonomist (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : G. Kovač, 2003.
LEADER 01371cam a2200361 ir4500
001 NSK01000522206
003 HR-ZaNSK
005 20070117082435.0
008 040503s2003 ci a m 000 0dhrv
035 |9 (HR-ZaNSK)523071 
035 |9 (HR-ZaNSK)440503059 
035 |a (HR-ZaNSK)000522206 
040 |a HR-ZaEF  |b hrv  |c HR-ZaEF  |d HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658.62(497.5)(043.2) 
080 |a 658.56(497.5)(043.2) 
100 1 |a Kovač, Goran,  |c ekonomist 
245 1 0 |a Utjecaj vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda na imidž nacionalnog gospodarstva :  |b magistarski rad /  |c Goran Kovač. 
260 |a Zagreb :  |b G. Kovač,  |c 2003.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a II, 159 listova :  |b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
500 |a Dostupno i na CD-R-u 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2003 
504 |a Bibliografija: listovi 145-149 i uz tekst 
504 |a Summary 
776 0 |t Utjecaj vizualnog označavanja hrvatskih proizvoda na imidž nacionalnog gospodarstva  |w nsk.(HR-ZaNSK)000526921 
981 |p CRO  |r HRB2003 
998 |f ĐUMA0405  |f LJME0405  |f VŠPR0405  |m vško0406  |m vhop0406  |n DCR  |c đluo040630 
852 4 |j DCR-ZG-332/04 
852 4 |j EFZ 
876 |e DCR  |a 332/2004 
886 0 |2 unimarc  |b 01049nam0 2200301 450