Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000527644/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme (2002[i.e. 2003]), 11 ; str. 81-90 |
Glavni autor: | Takšić, Vladimir (-) |
Ostali autori: | Štokalo, Vesna (-), Kolić-Vehovec, Svjetlana |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Takšić, V., Štokalo, V., & Kolić-Vehovec, S. (2003). Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi: Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi. Psihologijske teme, p. 1.
Chicago stil citiranjaTakšić, Vladimir, Vesna Štokalo, and Svjetlana Kolić-Vehovec. "Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi: Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi." 2003: 1.
MLA stil citiranjaTakšić, Vladimir, Vesna Štokalo, and Svjetlana Kolić-Vehovec. "Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi: Prognostička valjanost emocionalne inteligencije (kompetentnosti) za uspjeh u školi." 2003: 1.