Marketinška strategija banke u primjeni elektronskih oblika poslovanja

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000534154/Details
Glavni autor: Primorac, Sanja (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : S. Primorac, 2003.
LEADER 01340nam a2200361 ir4500
001 NSK01000534154
003 HR-ZaNSK
005 20170309141509.0
008 040922s2003 ci a m 000 0dhrv
035 |9 (HR-ZaNSK)535052 
035 |9 (HR-ZaNSK)440922019 
035 |a (HR-ZaNSK)000534154 
040 |a HR-ZaEF  |b hrv  |c HR-ZaEF  |d HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 336.717:658.8.011.1(043.2) 
080 |a 658.8.011.1:336.717(043.2) 
080 |a 004:336.717(043.2) 
100 1 |a Primorac, Sanja 
245 1 0 |a Marketinška strategija banke u primjeni elektronskih oblika poslovanja :  |b (magistarski rad) /  |c Sanja Primorac. 
260 |a Zagreb :  |b S. Primorac,  |c 2003.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 157 listova :  |b ilustr. (djelomice u bojama), graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
500 |a Dostupno i na CD-R-u 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2003 
504 |a Bibliografija: listovi 151-153 
776 0 |t Marketinška strategija banke u primjeni elektronskih oblika poslovanja  |w nsk.(HR-ZaNSK)000541079 
981 |p CRO  |r HRB2003 
998 |f ĐUMA0409  |f LJME0409  |m vško0411  |m vhop0412  |n DCD  |c đluo041130 
852 4 |j DCR-ZG-616/04 
852 4 |j EFZ 
876 |e DCR  |a 616/2004 
886 0 |2 unimarc  |b 01081nam0 2200313 450