Utjecaj elemenata marketinškog miksa na nastajanje tržišne vrijednosti marke

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000571506/Details
Glavni autor: Rajh, Edo, ekonomist (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : E. Rajh, 2004.
Predmet:
LEADER 01364nam a2200361 ir4500
001 NSK01000571506
003 HR-ZaNSK
005 20180503151607.0
008 050713s2004 ci a m 000 0dhrv
035 |9 (HR-ZaNSK)572512 
035 |9 (HR-ZaNSK)450713001 
035 |a (HR-ZaNSK)000571506 
040 |a HR-ZaEF  |b hrv  |c HR-ZaEF  |d HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658.626(043.3) 
100 1 |a Rajh, Edo,  |c ekonomist 
245 1 0 |a Utjecaj elemenata marketinškog miksa na nastajanje tržišne vrijednosti marke :  |b doktorska disertacija /  |c Edo Rajh. 
260 |a Zagreb :  |b E. Rajh,  |c 2004.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a VII, 263 lista :  |b graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
500 |a Dostupno i na CD-R-u 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2004 
504 |a Bibliografija: listovi 236-262; bibliografske bilješke uz tekst 
504 |a Summary 
650 7 |a Marke proizvoda  |x Tržišna vrijednost  |2 nskps 
776 0 |t Utjecaj elemenata marketinškog miksa na nastajanje tržišne vrijednosti marke  |w nsk.(HR-ZaNSK)000582704 
981 |p CRO  |r HRB2004 
998 |f ĐUMA0705  |f LJME0705  |f VŠPR0509  |m vško0511  |n DCD  |c đluo060220 
852 4 |j DCD-ZG-518/05 
852 4 |j EFZ 
876 |e DCD  |a 518/2005 
886 0 |2 unimarc  |b 01048nam0 2200313 450