Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000580525/Similar
Glavni autor: Vlahović-Štetić, Vesna (Author)
Ostali autori: Vizek Vidović, Vlasta (-), Arambašić, Lidija, Vojnović, Narcisa
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, 2005.
Nakladnička cjelina: Biblioteka Znanost i društvo ; 16
Predmet:

APA stil citiranja

Vlahović-Štetić, V., Vizek Vidović, V., Arambašić, L., & Vojnović, N. (2005). Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja.

Chicago stil citiranja

Vlahović-Štetić, Vesna, Vlasta Vizek Vidović, Lidija Arambašić, and Narcisa Vojnović. Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, 2005.

MLA stil citiranja

Vlahović-Štetić, Vesna, Vlasta Vizek Vidović, Lidija Arambašić, and Narcisa Vojnović. Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, 2005.