Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000580525/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Vlahović-Štetić, Vesna (Author) |
Ostali autori: | Vizek Vidović, Vlasta (-), Arambašić, Lidija, Vojnović, Narcisa |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Zagreb :
Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja,
2005.
|
Nakladnička cjelina: |
Biblioteka Znanost i društvo ;
16 |
Predmet: |
APA stil citiranja
Vlahović-Štetić, V., Vizek Vidović, V., Arambašić, L., & Vojnović, N. (2005). Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja.
Chicago stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna, Vlasta Vizek Vidović, Lidija Arambašić, and Narcisa Vojnović. Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, 2005.
MLA stil citiranjaVlahović-Štetić, Vesna, Vlasta Vizek Vidović, Lidija Arambašić, and Narcisa Vojnović. Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi: Daroviti učenici: teorijski pristup i primjena u školi. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanja i razvoj obrazovanja, 2005.