Principles of marketing

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000585816/Details
Ostali autori: Kotler, Philip (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
Impresum: Harlow [etc.] : FT Prentice Hall [i. e.] Financial Times Prentice Hall, 2005.
Izdanje: 4th European ed
Predmet:
LEADER 00999cam a2200301 i 4500
001 NSK01000585816
003 HR-ZaNSK
005 20190821111110.0
008 051128s2005 xxkad 001 0 eng
020 |a 0273684566 
035 |9 (HR-ZaNSK)586860 
035 |9 (HR-ZaNSK)451128063 
035 |a (HR-ZaNSK)000585816 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng 
080 |a 339.138(075.8) 
080 |a 658.8(075.8) 
245 0 0 |a Principles of marketing /  |c Philip Kotler ... [et al.]. 
250 |a 4th European ed 
260 |a Harlow [etc.] :  |b FT Prentice Hall [i. e.] Financial Times Prentice Hall,  |c 2005. 
300 |a XXXIV, 954 str. :  |b ilustr. (pretežno u bojama), graf. prikazi u bojama ;  |c 28 cm. 
504 |a Bibliografija uz svaki rad 
504 |a Kazala 
650 7 |a Marketing  |v Udžbenici  |2 nskps 
700 1 |a Kotler, Philip 
998 |m khok0511  |m vhop0511  |c đluo060227  |o v3uc0603  |o v3ui0606 
876 |e KM  |a 2117/2005 
886 0 |2 unimarc  |b 00879nam0 2200277 450