Identificiranje tržišnih segmenata na inozemnom tržištu istraživanjem očekivanih karakteristika i koristi od proizvoda

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000599994/Details
Glavni autor: Kelava, Mila (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Split : M. Kelava, 2004.
LEADER 01114nam a2200301 i 4500
001 NSK01000599994
003 HR-ZaNSK
005 20060427091500.1
008 060406s2004 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)601077 
035 |9 (HR-ZaNSK)460406070 
035 |a (HR-ZaNSK)000599994 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 339.138(043.2) 
100 1 |a Kelava, Mila 
245 1 0 |a Identificiranje tržišnih segmenata na inozemnom tržištu istraživanjem očekivanih karakteristika i koristi od proizvoda :  |b magistarski rad /  |c Mila Kelava. 
260 |a Split :  |b M. Kelava,  |c 2004.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 169, [39] listova :  |b graf. prikazi u bojama ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet Split, Poslijediplomski stručni studij Marketing 
502 |a Ekon. fak., Split, 2004 
504 |a Bibliografija: listovi 131-133 i uz tekst 
981 |p CRO  |r HRB2004 
998 |n DCR  |c đluo060424 
852 4 |j DCR-ST-86/06 
876 |e DCR  |a 86/2006 
886 0 |2 unimarc  |b 00904nam0 2200241 450