Strategije nabave globalno orijentiranih hrvatskih poduzeća i čimbenici njihova izbora

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000603087/Details
Glavni autor: Šelendić, Vedrana (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : V. Šelendić, 2006.
LEADER 01188cam a2200301 i 4500
001 NSK01000603087
003 HR-ZaNSK
005 20071005144649.0
008 060508s2006 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)604196 
035 |9 (HR-ZaNSK)460508039 
035 |a (HR-ZaNSK)000603087 
040 |a HR-ZaEF  |b hrv  |c HR-ZaEF  |d HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 658.7:339.56](497.5)(043.2)  |2 MRF 1998. 
080 |a 339.56:658.7](497.5)(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Šelendić, Vedrana 
245 1 0 |a Strategije nabave globalno orijentiranih hrvatskih poduzeća i čimbenici njihova izbora :  |b magistarski rad /  |c Vedrana Šelendić. 
260 |a Zagreb :  |b V. Šelendić,  |c 2006.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a III, 181, 7 listova :  |b graf. prikazi (pretežno u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
500 |a Dostupno i na CD-R-u 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2006 
504 |a Bibliografija: listovi 172-177; bibliografske bilješke uz tekst 
504 |a Summary 
981 |p CRO  |r HRB2006 
998 |f ĐUMA0605  |f LJME0605  |f VŠPR0606  |m vško0607  |n DCR 
886 0 |2 unimarc  |b 01043nam0 2200289 450