Improving comprehension instruction

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000617035/Details
Ostali autori: Block, Cathy Collins (Editor), Gambrell, Linda B., Pressley, Michael
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
Impresum: San Francisco : Jossey-Bass, cop. 2002.
Izdanje: 1st ed
Predmet:
LEADER 01089cam a2200325 i 4500
001 NSK01000617035
003 HR-ZaNSK
005 20140324125633.0
008 061012s2002 xxua 001 0 eng
020 |a 0787963097 
035 |9 (HR-ZaNSK)618220 
035 |9 (HR-ZaNSK)301012121 
035 |a (HR-ZaNSK)000617035 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng 
044 |a us 
080 |a 372.41(73) 
245 0 0 |a Improving comprehension instruction :  |b rethinking research, theory and classroom practice /  |c Cathy Collins Block, Linda B. Gambrell, Michael Pressley, editors. 
250 |a 1st ed 
260 |a San Francisco :  |b Jossey-Bass,  |c cop. 2002. 
300 |a XXIV, 423 str. :  |b ilustr. ;  |c 24 cm. 
504 |a Bibliografija uz svaki rad 
504 |a Kazala 
650 7 |a Čitanje  |x Nastava i učenje  |z Sjedinjene Američke Države  |2 nskps 
700 1 |a Block, Cathy Collins  |4 edt 
700 1 |a Gambrell, Linda B.  |4 edt 
700 1 |a Pressley, Michael  |4 edt 
998 |m nmrk0610  |m vhop0610 
876 |e ZM  |a 658/2006 
886 0 |2 unimarc  |b 00862nam0 2200265 450