Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000623063/Similar
Matična publikacija: Politička misao
42 (2005), 1 ; str. 61-83
Glavni autor: Skoko, Božo (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Skoko, B. (2005). Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore: Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore : hrvatska iskustva 2005. Politička misao, p. 2.

Chicago stil citiranja

Skoko, Božo. "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore: Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore : hrvatska iskustva 2005." 2005: 2.

MLA stil citiranja

Skoko, Božo. "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore: Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore : hrvatska iskustva 2005." 2005: 2.