Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000623063/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Politička misao 42 (2005), 1 ; str. 61-83 |
Glavni autor: | Skoko, Božo (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Skoko, B. (2005). Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore: Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore : hrvatska iskustva 2005. Politička misao, p. 2.
Chicago stil citiranjaSkoko, Božo. "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore: Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore : hrvatska iskustva 2005." 2005: 2.
MLA stil citiranjaSkoko, Božo. "Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore: Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore : hrvatska iskustva 2005." 2005: 2.