Semiološki pristup reklamnome diskursu

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000630163/Details
Glavni autor: Bertoša, Mislava (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : M. Bertoša, 2006.
Predmet:
LEADER 01552cam a2200349 i 4500
001 NSK01000630163
003 HR-ZaNSK
005 20220304155811.0
007 ta
008 070329s2006 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)631678 
035 |a (HR-ZaNSK)000630163 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b ita 
080 1 |a 316.77:659(497.5-3Istra)(091)  |2 2011 
080 1 |a 659(497.5-3Istra)(091)  |2 2011 
080 1 |a (497.5-3Istra)  |2 2011 
080 1 |a (043)  |2 2011 
100 1 |a Bertoša, Mislava 
245 1 0 |a Semiološki pristup reklamnome diskursu :  |b (na korpusu istarskih publikacija iz posljednjih desetljeća Austo-Ugarske vladavine) : (doktorska disertacija) /  |c Mislava Bertoša ; mentor Marin Andrijašević. 
260 |a Zagreb :  |b M. Bertoša ,  |c 2006.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 379 listova :  |b ilustr., graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Filozofski fakultet 
502 |a Fil. fak., Zagreb, 2006. 
504 |a Bibliografija: listovi 349-370; bibliografske bilješke uz tekst 
504 |a Sintesi: Approccio semiologico al discorso pubblicitario (su un corpus riguardante le pubblicazioni Istriane degli ultimi decenni dell'impero Austro-ungarico) 
650 7 |a Semiotika u oglašavanju  |z Istra  |y 1868.-1918.  |v Disertacije  |2 nskps 
650 7 |a Oglašavanje  |z Istra  |x Povijest  |v Disertacije  |2 nskps 
650 7 |a Reklame  |x Jezik  |v Disertacije  |2 nskps 
710 2 |a Filozofski fakultet (Zagreb)  |4 dgg 
981 |p CRO  |r HRB2006 
998 |m vško0703  |c asti2203