Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000632810/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Tourism and hospitality management 11 (2005), 1 ; str. 239-249 |
Glavni autor: | Vrtodušić Hrgović, Ana-Marija (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Vrtodušić Hrgović, A. (2005). Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete: Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete. Tourism and hospitality management, p. 1.
Chicago stil citiranjaVrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete: Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete." 2005: 1.
MLA stil citiranjaVrtodušić Hrgović, Ana-Marija. "Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete: Rezultati poslovanja kao element sustava kvalitete." 2005: 1.