Uloga automatskih misli, navika učenja i ispitne anksioznosti u objašnjenju školskog uspjeha i zadovoljstva učenika
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000638071/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Društvena istraživanja (Zagreb) 15 (2006), 6(86) ; str. 987-1004 |
Glavni autor: | Živčić-Bećirević, Ivanka (-) |
Ostali autori: | Rački, Željko, psiholog (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Živčić-Bećirević, I., & Rački, Ž. (2006). Uloga automatskih misli, navika učenja i ispitne anksioznosti u objašnjenju školskog uspjeha i zadovoljstva učenika: Uloga automatskih misli, navika učenja i ispitne anksioznosti u objašnjenju školskog uspjeha i zadovoljstva učenika. Društvena istraživanja (Zagreb), p. 5.
Chicago stil citiranjaŽivčić-Bećirević, Ivanka, and Željko Rački. "Uloga automatskih misli, navika učenja i ispitne anksioznosti u objašnjenju školskog uspjeha i zadovoljstva učenika: Uloga automatskih misli, navika učenja i ispitne anksioznosti u objašnjenju školskog uspjeha i zadovoljstva učenika." 2006: 5.
MLA stil citiranjaŽivčić-Bećirević, Ivanka, and Željko Rački. "Uloga automatskih misli, navika učenja i ispitne anksioznosti u objašnjenju školskog uspjeha i zadovoljstva učenika: Uloga automatskih misli, navika učenja i ispitne anksioznosti u objašnjenju školskog uspjeha i zadovoljstva učenika." 2006: 5.