Komunikacija kao ključni činitelj uspješnosti izravnog marketinga

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000645458/Details
Glavni autor: Štrlek Tabak, Tamara (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : T. Štrlek Tabak, 2006.
LEADER 00966cam a2200253 ir4500
001 NSK01000645458
003 HR-ZaNSK
005 20080313161800.0
007 ta
008 071004s2006 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)647287 
035 |a (HR-ZaNSK)000645458 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 659.4(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Štrlek Tabak, Tamara 
245 1 0 |a Komunikacija kao ključni činitelj uspješnosti izravnog marketinga :  |b magistarski rad /  |c Tamara Štrlek Tabak ; mentor Tanja Kesić. 
260 |a Zagreb :  |b T. Štrlek Tabak ,  |c 2006.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 194 lista ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2006. 
504 |a Bibliografija: listovi 191-194 
530 |a Dostupno i na CD-R-u 
776 0 |t Komunikacija kao ključni činitelj uspješnosti izravnog marketinga  |w nsk.(HR-ZaNSK)000645470 
998 |m vško0710