Promocijsko komuniciranje u funkciji unapređenja prodaje bankarskih usluga

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000646903/Details
Glavni autor: Potkonjak-Šuljić, Milica (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Rijeka : M. Potkonjak-Šuljić, 2006.
LEADER 01068cam a2200265 i 4500
001 NSK01000646903
003 HR-ZaNSK
005 20071126150149.0
007 ta
008 071022s2006 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)648766 
035 |a (HR-ZaNSK)000646903 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 336.71:659.3](043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Potkonjak-Šuljić, Milica 
245 1 0 |a Promocijsko komuniciranje u funkciji unapređenja prodaje bankarskih usluga :  |b magistarski znanstveni rad /  |c Milica Potkonjak-Šuljić ; [mentor Ivan Frančišković]. 
260 |a Rijeka :  |b M. Potkonjak-Šuljić ,  |c 2006.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a X, 144 lista :  |b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet u Rijeci, Poslijediplomski magistarski znanstveni studij Menadžment 
502 |a Ekon. fak., Rijeka, 2006. 
504 |a Bibliografija: listovi 130-138 i uz tekst 
504 |a Summary 
981 |p CRO  |r HRB2006 
998 |m vško0710