Suvremeni trendovi marketinga umjetnih destinacija Bliskog Istoka u odnosu na prirodne atraktivnosti Hrvatske

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000646970/Details
Glavni autor: Gregorić, Marina (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Opatija : M. Gregorić, 2007.
LEADER 01046cam a2200229 i 4500
001 NSK01000646970
003 HR-ZaNSK
005 20071126144553.0
007 ta
008 071022s2007 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)648834 
035 |a (HR-ZaNSK)000646970 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 338.48(5-15:497.5)(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Gregorić, Marina 
245 1 0 |a Suvremeni trendovi marketinga umjetnih destinacija Bliskog Istoka u odnosu na prirodne atraktivnosti Hrvatske :  |b magistarski znanstveni rad /  |c Marina Gregorić. 
260 |a Opatija :  |b M. Gregorić ,  |c 2007.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 219 listova :  |b ilustr., graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za turistički i hotelski menadžmentu Opatiji, Poslijediplomski znanstveni studij, Menadžment u suvremenom hotelijerstvu 
502 |a Fak. za tur. i hotel. menadž., Opatija, 2007. 
504 |a Bibliografija: listovi 208-212; bibliografske bilješke uz tekst 
998 |m vško0710