Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000656837/Details
Glavni autor: Dobrić, Žarko (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Split : Ž. Dobrić, 2006.
LEADER 00895cam a2200229 i 4500
001 NSK01000656837
003 HR-ZaNSK
005 20080411073112.0
007 ta
008 080220s2006 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)658933 
035 |a (HR-ZaNSK)000656837 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 658.8:621.3](043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Dobrić, Žarko 
245 1 0 |a Marketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla :  |b magistarski rad /  |c Žarko Dobrić ; mentor Bruno Grbac. 
260 |a Split :  |b Ž. Dobrić ,  |c 2006.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 128 listova :  |b ilustr. u bojama ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Splitu, Ekonomski fakultet Split, Poslijediplomski stručni studij Marketing 
502 |a Ekon. fak., Split, 2006. 
504 |a Bibliografija: listovi 123-126 i uz tekst 
998 |m vško0802