Primjena istraživanja tržišta kod uvođenja novog modnog proizvoda

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000659972/Details
Glavni autor: Ivek, Krešimir (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : K. Ivek, 2007.
LEADER 01054cam a2200253 ir4500
001 NSK01000659972
003 HR-ZaNSK
005 20080605155525.0
007 ta
008 080321s2007 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)662125 
035 |a (HR-ZaNSK)000659972 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 338:677](043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Ivek, Krešimir 
245 1 0 |a Primjena istraživanja tržišta kod uvođenja novog modnog proizvoda :  |b magistarski rad /  |c Krešimir Ivek ; mentor Tihomir Vranešević. 
260 |a Zagreb :  |b K. Ivek,  |c 2007.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a II, 161 list :  |b graf. prikazi (pretežno u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet Poslijediplomski znanstveni studij Marketing 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2007. 
504 |a Bibliografija: listovi 160-161 i uz tekst 
530 |a Dostupno i na CD-R-u 
776 0 |t Primjena istraživanja tržišta kod uvođenja novog modnog proizvoda  |w nsk.(HR-ZaNSK)000659998 
998 |m vško0803