Promocija u funkciji unapređenja turističkog proizvoda destinacije - studija slučaja Zadarske regije-

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000669215/Details
Glavni autor: Zrilić, Matija (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Opatija : M. Zrilić, 2007.
LEADER 01119cam a2200265 i 4500
001 NSK01000669215
003 HR-ZaNSK
005 20080915142753.0
007 ta
008 080620s2007 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)671525 
035 |a (HR-ZaNSK)000669215 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 338.48(497.5-35Zadar)(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Zrilić, Matija 
245 1 0 |a Promocija u funkciji unapređenja turističkog proizvoda destinacije - studija slučaja Zadarske regije- :  |b magistarski rad /  |c Matija Zrilić ; mentor Branka Berc-Radišić. 
260 |a Opatija :  |b M. Zrilić,  |c 2007.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 178 listova :  |b graf. prikazi u bojama ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Rijeci, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Poslijediplomski znanstveni studij Upravljanje kvalitetom u hotelijersvu i turizmu 
502 |a Fak. za tur. i hotel. menadž., Opatija, 2007. 
504 |a Bibliografija: listovi 164-171 i uz tekst 
504 |a Summary 
981 |p CRO  |r HRB2007 
998 |m vško0806