Churchill/Ford/Walker's sales force management

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000684682/Details
Glavni autor: Johnston, Mark W. (-)
Ostali autori: Marshall, Greg W. (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: eng
Impresum: Boston [etc.] : McGraw-Hill/Irwin, cop. 2009.
Izdanje: 9th ed
Nakladnička cjelina: McGraw-Hill/Irwin series in marketing
McGraw-Hill international edition
Predmet:
LEADER 01371cam a2200361 ir4500
001 NSK01000684682
003 HR-ZaNSK
005 20140618105123.0
007 ta
008 081209s2009 vp a 001 0deng
020 |a 9780071288057 
020 |a 0071288058 
035 |9 (HR-ZaNSK)687109 
035 |a (HR-ZaNSK)000684682 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 658.82(73)  |2 MRF 1998. 
080 |a (73)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Johnston, Mark W. 
245 1 0 |a Churchill/Ford/Walker's sales force management /  |c Mark W. Johnston, Greg W. Marshall. 
246 3 |a Sales force marketing 
250 |a 9th ed 
260 |a Boston [etc.] :  |b McGraw-Hill/Irwin,  |c cop. 2009. 
300 |a XX, 524 str. :  |b ilustr. (djelomice u bojama), graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 26 cm. 
490 0 |a McGraw-Hill/Irwin series in marketing 
490 0 |a McGraw-Hill international edition 
505 0 |a Bilješka o autorima: str. VI-VII 
504 |a Bibliografija uz svako poglavlje; bibliografske bilješke: str. 493-508 
504 |a Kazala 
650 7 |a Upravljanje prodajom  |z Sjedinjene Američke Države  |v Studije slučajeva  |2 nskps 
760 0 |t McGraw-Hill series in marketing  |w nsk.(HR-ZaNSK)000277938 
760 0 |t McGraw-Hill international editions  |w nsk.(HR-ZaNSK)000271983 
700 1 |a Marshall, Greg W. 
998 |m nmrk0701  |m vhop0812  |c zvdo131121