Utjecaj inovacija na marketinšku uspješnost maloprodajnih poduzeća

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000686623/Details
Glavni autor: Palić, Mirko (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : M. Palić, 2008.
Predmet:
LEADER 01227cam a2200301 ir4500
001 NSK01000686623
003 HR-ZaNSK
005 20130214144318.0
007 ta
008 090113s2008 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)689065 
035 |a (HR-ZaNSK)000686623 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 339.138:001.895](043.3)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Palić, Mirko 
245 1 0 |a Utjecaj inovacija na marketinšku uspješnost maloprodajnih poduzeća :  |b doktorska disertacija /  |c Mirko Palić ; [mentor Marija Tomašević Lišanin]. 
260 |a Zagreb :  |b M. Palić,  |c 2008.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 440 listova :  |b graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2008. 
504 |a Bibliografija: listovi 381-420 i uz tekst 
504 |a Summary: Impact of innovations on marketing performance of retail companies 
530 |a Dostupno i na CD-R-u 
650 7 |a Trgovina na malo  |x Tehnološke inovacije  |2 nskps 
776 0 |t Utjecaj inovacija na marketinšku uspješnost maloprodajnih poduzeća  |w nsk.(HR-ZaNSK)000686635 
981 |p CRO  |r HRB2008 
998 |m vško0901  |m vhop0901