Uloga i doprinos publiciteta u izgradnji marke proizvoda za samoliječenje

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000688361/Details
Glavni autor: Donadić, Anna Maria (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Rijeka : A. M. Donadić, 2008.
LEADER 01061cam a2200265 i 4500
001 NSK01000688361
003 HR-ZaNSK
005 20090225143948.0
007 ta
008 090128s2008 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)690812 
035 |a (HR-ZaNSK)000688361 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 659.1:615](043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Donadić, Anna Maria 
245 1 0 |a Uloga i doprinos publiciteta u izgradnji marke proizvoda za samoliječenje :  |b magistarski specijalistički rad /  |c Anna Maria Donadić ; [mentor Bruno Grbac]. 
260 |a Rijeka :  |b A. M. Donadić,  |c 2008.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 96 listova :  |b ilustr. u bojama, graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet, Poslijediplomski specijalistički studij, Marketing menadžment 
502 |a Ekon. fak., Rijeka, 2008. 
504 |a Bibliografija: listovi 93-94 i uz tekst 
504 |a Summary 
981 |p CRO  |r HRB2008 
998 |m vško0901  |m vhop0901