Istraživanje primjene održivog marketinga u hrvatskim poduzećima i izrada strateškog modela održivog marketinga

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000689683/Details
Glavni autor: Tokić, Branka, ekonomistica (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : B. Tokić, 2008.
LEADER 01191cam a2200289 ir4500
001 NSK01000689683
003 HR-ZaNSK
005 20090225143319.0
007 ta
008 090209s2008 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)692143 
035 |a (HR-ZaNSK)000689683 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
080 |a 658.8(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Tokić, Branka,  |c ekonomistica 
245 1 0 |a Istraživanje primjene održivog marketinga u hrvatskim poduzećima i izrada strateškog modela održivog marketinga :  |b magistarski rad /  |c Branka Tokić ; mentor Tihomir Vranešević. 
260 |a Zagreb :  |b B. Tokić,  |c 2008.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 138 listova :  |b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2008. 
504 |a Bibliografija: listovi 122-126 
504 |a Summary 
530 |a Dostupno i na CD-R-u 
776 0 |t Istraživanje primjene održivog marketinga u hrvatskim poduzećima i izrada strateškog modela održivog marketinga  |w nsk.(HR-ZaNSK)000689688 
981 |p CRO  |r HRB2008 
998 |m vško0902  |m vhop0902