Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000693798/Details
Glavni autor: Živković, Matej, ekonomist, 19-- (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Osijek : M. Živković, 2008.
Predmet:
LEADER 00972cam a2200241 i 4500
001 NSK01000693798
003 HR-ZaNSK
005 20090424094651.0
007 ta
008 090316s2008 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)696277 
035 |a (HR-ZaNSK)000693798 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
080 |a 339.138(4-11)(043.3)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Živković, Matej,  |c ekonomist,  |d 19-- 
245 1 0 |a Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama :  |b (doktorska disertacija) /  |c Matej Živković ; mentor Marcel Meler. 
260 |a Osijek :  |b M. Živković,  |c 2008.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 304 lista :  |b graf. prikazi (djelomice u bojama) ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet u Osijeku 
502 |a Ekon. fak., Osijek, 2008. 
504 |a Bibliografija: listovi 290-304 i uz tekst 
650 7 |a Marketing  |z Europa, istočna  |2 nskps 
998 |m vško0903  |m vhop0904