Boje u marketinškoj komunikaciji

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000702067/Similar
Matična publikacija: Tržište (Zagreb)
19 (2007), 2 ; str. 201-211
Glavni autor: Tkalac Verčič, Ana (-)
Ostali autori: Kuharić Smrekar, Anita (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Tkalac Verčič, A., & Kuharić Smrekar, A. (2007). Boje u marketinškoj komunikaciji: Boje u marketinškoj komunikaciji : određenje uloge boje kao medijatorne varijable u procesu komunikacije. Tržište (Zagreb), p. 9.

Chicago stil citiranja

Tkalac Verčič, Ana, and Anita Kuharić Smrekar. "Boje u marketinškoj komunikaciji: Boje u marketinškoj komunikaciji : određenje uloge boje kao medijatorne varijable u procesu komunikacije." 2007: 9.

MLA stil citiranja

Tkalac Verčič, Ana, and Anita Kuharić Smrekar. "Boje u marketinškoj komunikaciji: Boje u marketinškoj komunikaciji : određenje uloge boje kao medijatorne varijable u procesu komunikacije." 2007: 9.