Boje u marketinškoj komunikaciji
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000702067/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Tržište (Zagreb) 19 (2007), 2 ; str. 201-211 |
Glavni autor: | Tkalac Verčič, Ana (-) |
Ostali autori: | Kuharić Smrekar, Anita (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Tkalac Verčič, A., & Kuharić Smrekar, A. (2007). Boje u marketinškoj komunikaciji: Boje u marketinškoj komunikaciji : određenje uloge boje kao medijatorne varijable u procesu komunikacije. Tržište (Zagreb), p. 9.
Chicago stil citiranjaTkalac Verčič, Ana, and Anita Kuharić Smrekar. "Boje u marketinškoj komunikaciji: Boje u marketinškoj komunikaciji : određenje uloge boje kao medijatorne varijable u procesu komunikacije." 2007: 9.
MLA stil citiranjaTkalac Verčič, Ana, and Anita Kuharić Smrekar. "Boje u marketinškoj komunikaciji: Boje u marketinškoj komunikaciji : određenje uloge boje kao medijatorne varijable u procesu komunikacije." 2007: 9.