The consumer in-store purchasing behavior associated with deal-proneness for a hypermarket retailer in Croatia
Abstract: This paper examines the relationship between consumer purchase behavior and in-store promotion proneness across five promotion types. The model was tested with data collected from a consumer survey, carried out in the high/ low Croatian hypermarket setting. The data were analyzed using des...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000710689 |
---|---|
Matična publikacija: |
Croatian economic survey .. (2007[i.e. 2008]), 10 ; str. 111-129 |
Glavni autor: | Anić, Ivan-Damir (-) |
Ostali autori: | Radas, Sonja (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ekonomski institut, Zagreb - Serijske publikacije - Croatian Economic Survey |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: