The consumer in-store purchasing behavior associated with deal-proneness for a hypermarket retailer in Croatia

Abstract: This paper examines the relationship between consumer purchase behavior and in-store promotion proneness across five promotion types. The model was tested with data collected from a consumer survey, carried out in the high/ low Croatian hypermarket setting. The data were analyzed using des...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000710689
Matična publikacija: Croatian economic survey ..
(2007[i.e. 2008]), 10 ; str. 111-129
Glavni autor: Anić, Ivan-Damir (-)
Ostali autori: Radas, Sonja (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Ekonomski institut, Zagreb - Serijske publikacije - Croatian Economic Survey

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Ekonomski institut, Zagreb - Serijske publikacije - Croatian Economic Survey