Market segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle

Cilj rada je istražiti mogućnosti segmentacije prema životnom stilu u prehrani u Hrvatskoj. Pored toga specifični ciljevi rada su: 1. vidjeti koji segmenti se mogu izdvojiti temeljem stila života u prehrani; 2. Usporediti obilježja izdvojenih segmenata; i 3. Identificirati specifična sociodemografsk...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000712720/Details
Matična publikacija: Ekonomski pregled
59 (2008), 9/10 ; str. 503-522
Glavni autor: Kesić, Tanja, ekonomistica (-)
Ostali autori: Piri-Rajh, Sunčana (-), Kesić, Helena
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: HDE
LEADER 02169caa a2200325 ir4500
001 NSK01000712720
003 HR-ZaNSK
005 20121220101841.0
007 ta
008 090915s2008 ci ||| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)715277 
035 |a (HR-ZaNSK)000712720 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
080 |a 339  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Kesić, Tanja,  |c ekonomistica 
245 1 0 |a Market segmentation in the Republic of Croatia according to food-related lifestyle /  |c Tanja Kesić, Sunčana Piri Rajh, Helena Kesić. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 37 jed 
504 |a Sažetak 
520 |a Cilj rada je istražiti mogućnosti segmentacije prema životnom stilu u prehrani u Hrvatskoj. Pored toga specifični ciljevi rada su: 1. vidjeti koji segmenti se mogu izdvojiti temeljem stila života u prehrani; 2. Usporediti obilježja izdvojenih segmenata; i 3. Identificirati specifična sociodemografska obilježja izdvojenih segmenata. Anketa je provedena 2006. godine na uzorku od 902 potrošača. Kućanstva su odabrana korištenjem slučajnog zonskog uzorka u pet najvećih hrvatskih gradova. U istraživanju je korišten kroskulturno potvrđeni instrument kojega su razvili Brunsø i Grunert (FRL; Brunsø and Grunert, 1995; 1998). Instrument se sastoji od 69 pitanja koja su se odnosila na način kupovine, metode kuhanja, aspekte kvalitete, situacije konzumacije i motive kupovanja. Segmentacija je izvršena primjenom klaster analize (joining-tree clustering procedure). Identificirano je pet različitih segmenata s obzirom na životni stil u prehrani: Relaksirani, Tradicionalisti, Moderni, Zabrinuti nutricionisti i Eksperimentatori. Analizirane su socio-demografske karakteristike istaknutih segmenata. 
653 |a Marketing  |a Životni stil  |a Ponašanje potrošača 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Piri-Rajh, Sunčana 
700 1 |a Kesić, Helena 
773 0 |t Ekonomski pregled  |x 0424-7558  |g 59 (2008), 9/10 ; str. 503-522  |w nsk.(HR-ZaNSK)000013442 
981 |b B05/08  |p CRO 
998 |a dalo090915  |c đluo101208 
856 4 2 |u http://www.hde.hr/naslovnica.aspx  |y HDE