Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000712988/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski vjesnik 21 (2008), 1/2 ; str. 75-81 |
Glavni autor: | Dukić, Gordana (-) |
Ostali autori: | Turkalj, Davorin (-), Sesar, Mate |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Dukić, G., Turkalj, D., & Sesar, M. (2008). Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara: Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara. Ekonomski vjesnik, p. 1.
Chicago stil citiranjaDukić, Gordana, Davorin Turkalj, and Mate Sesar. "Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara: Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara." 2008: 1.
MLA stil citiranjaDukić, Gordana, Davorin Turkalj, and Mate Sesar. "Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara: Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara." 2008: 1.