Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000712988/Similar
Matična publikacija: Ekonomski vjesnik
21 (2008), 1/2 ; str. 75-81
Glavni autor: Dukić, Gordana (-)
Ostali autori: Turkalj, Davorin (-), Sesar, Mate
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Dukić, G., Turkalj, D., & Sesar, M. (2008). Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara: Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara. Ekonomski vjesnik, p. 1.

Chicago stil citiranja

Dukić, Gordana, Davorin Turkalj, and Mate Sesar. "Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara: Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara." 2008: 1.

MLA stil citiranja

Dukić, Gordana, Davorin Turkalj, and Mate Sesar. "Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara: Sustav podrške marketing-odlučivanju baziran na teoriji igara." 2008: 1.