Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama
Danas su visokoškolske ustanove sve više izložene konkurenciji i zbog toga su konstantne promjene i inovacije od iznimne važnosti. Problemsko učenje (PU), inovacija koju predstavljamo u ovom članku, najvažnija je inovacija na području profesionalnog obrazovanja. PU je usmjereno razvijanju sposobnost...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000715417/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Revija za sociologiju 39 (2008), 1/2 ; str. 51-67 |
Glavni autor: | Celinšek, Dubravka (-) |
Ostali autori: | Markič, Mirko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Revija za sociologiju |
LEADER | 02249caa a2200313 ir4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000715417 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20110427124040.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 091009s2008 ci ||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)717982 | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000715417 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
080 | |a 378 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Celinšek, Dubravka | |
245 | 1 | 0 | |a Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama / |c Dubravka Celinšek, Mirko Markič. |
300 | |b Ilustr. | ||
500 | |a Međunarodna konferencija "Innovation and social development", Dubrovnik, svibanj 2007 | ||
504 | |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 19 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | |a Danas su visokoškolske ustanove sve više izložene konkurenciji i zbog toga su konstantne promjene i inovacije od iznimne važnosti. Problemsko učenje (PU), inovacija koju predstavljamo u ovom članku, najvažnija je inovacija na području profesionalnog obrazovanja. PU je usmjereno razvijanju sposobnosti, a ne samo prikupljanju znanja. Studenti rade u timu uz pomoć nastavnika ili mentora-savjetnika rješavajući probleme vezane za struku, te tako razvijaju nove vještine. Naše je istraživanje zasnovano na analizi slučaja, a poduprto je upitnicima te intervjuima. Obradili smo tipičan primjer slovenske visokoškolske ustanove, koja provodi učenje stranih jezika struke na način PU. U ovoj analizi slučaja sudjelovali su studenti i nastavnici (nastavnici stranih jezika i nastavnici stručnih predmeta). Članak se usredotočuje na uvođenje PU u visokoškolsku ustanovu, razvoj učeće organizacije te prednosti koje ova inovacija donosi studentima: dubinski pristup učenju i timski rad, koji omogućavaju veću kvalitetu učenja i prijenos znanja s pojedinca na tim. Za ovaj način poučavanja nastavnici trebaju nova znanja i vještine | ||
653 | |a Visokoškolska nastava |a Inovacije | ||
700 | 1 | |a Markič, Mirko | |
773 | 0 | |t Revija za sociologiju |x 0350-154X |g 39 (2008), 1/2 ; str. 51-67 |w nsk.(HR-ZaNSK)000000269 | |
981 | |b B07/08 |p CRO | ||
998 | |a dalo091009 |c zvdo110427 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://www.hsd.hr/revija/ |y Revija za sociologiju |