Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama

Danas su visokoškolske ustanove sve više izložene konkurenciji i zbog toga su konstantne promjene i inovacije od iznimne važnosti. Problemsko učenje (PU), inovacija koju predstavljamo u ovom članku, najvažnija je inovacija na području profesionalnog obrazovanja. PU je usmjereno razvijanju sposobnost...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000715417/Details
Matična publikacija: Revija za sociologiju
39 (2008), 1/2 ; str. 51-67
Glavni autor: Celinšek, Dubravka (-)
Ostali autori: Markič, Mirko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Revija za sociologiju
LEADER 02249caa a2200313 ir4500
001 NSK01000715417
003 HR-ZaNSK
005 20110427124040.0
007 ta
008 091009s2008 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)717982 
035 |a (HR-ZaNSK)000715417 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 378  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Celinšek, Dubravka 
245 1 0 |a Izvođenje inovativnih metoda učenja u visokoškolskim obrazovnim ustanovama /  |c Dubravka Celinšek, Mirko Markič. 
300 |b Ilustr. 
500 |a Međunarodna konferencija "Innovation and social development", Dubrovnik, svibanj 2007 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 19 jed 
504 |a Summary 
520 |a Danas su visokoškolske ustanove sve više izložene konkurenciji i zbog toga su konstantne promjene i inovacije od iznimne važnosti. Problemsko učenje (PU), inovacija koju predstavljamo u ovom članku, najvažnija je inovacija na području profesionalnog obrazovanja. PU je usmjereno razvijanju sposobnosti, a ne samo prikupljanju znanja. Studenti rade u timu uz pomoć nastavnika ili mentora-savjetnika rješavajući probleme vezane za struku, te tako razvijaju nove vještine. Naše je istraživanje zasnovano na analizi slučaja, a poduprto je upitnicima te intervjuima. Obradili smo tipičan primjer slovenske visokoškolske ustanove, koja provodi učenje stranih jezika struke na način PU. U ovoj analizi slučaja sudjelovali su studenti i nastavnici (nastavnici stranih jezika i nastavnici stručnih predmeta). Članak se usredotočuje na uvođenje PU u visokoškolsku ustanovu, razvoj učeće organizacije te prednosti koje ova inovacija donosi studentima: dubinski pristup učenju i timski rad, koji omogućavaju veću kvalitetu učenja i prijenos znanja s pojedinca na tim. Za ovaj način poučavanja nastavnici trebaju nova znanja i vještine 
653 |a Visokoškolska nastava  |a Inovacije 
700 1 |a Markič, Mirko 
773 0 |t Revija za sociologiju  |x 0350-154X  |g 39 (2008), 1/2 ; str. 51-67  |w nsk.(HR-ZaNSK)000000269 
981 |b B07/08  |p CRO 
998 |a dalo091009  |c zvdo110427 
856 4 2 |u http://www.hsd.hr/revija/  |y Revija za sociologiju