|
|
|
|
LEADER |
00977caa a2200289 ir4500 |
001 |
NSK01000716624 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20190617125351.0 |
007 |
ta |
008 |
091020s2008 ci ||| ||hrv |
035 |
|
|
|9 (HR-ZaNSK)719194
|
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000716624
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
080 |
|
|
|a 159.953.5-057.875
|2 MRF 1998.
|
080 |
|
|
|a 159.953.5.072
|2 MRF 1998.
|
100 |
1 |
|
|a Jakšić, Mirna,
|c psihologinja
|
245 |
1 |
0 |
|a Ciljevi postignuća, percepcija kompetentnosti, spol i strategije učenja u općem akademskom kontekstu /
|c Mirna Jakšić, Vlasta Vizek Vidović.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: 39 jed
|
504 |
|
|
|a Summary
|
650 |
|
7 |
|a Psihologija učenja
|2 nskps
|
700 |
1 |
|
|a Vizek Vidović, Vlasta
|
773 |
0 |
|
|t Suvremena psihologija
|x 1331-9264
|g 11 (2008), 1 ; str. 7-24
|w nsk.(HR-ZaNSK)000238563
|
981 |
|
|
|b B09/08
|p CRO
|
998 |
|
|
|a ivao091020
|c bpko091215
|c mzoi1906
|