Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000723562/Similar
Matična publikacija: Psihologijske teme
17 (2008), 1 ; str. 1-14
Glavni autor: Mohorić, Tamara (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:

APA stil citiranja

Mohorić, T. (2008). Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata: Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata. Psihologijske teme, p. 7.

Chicago stil citiranja

Mohorić, Tamara. "Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata: Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata." 2008: 7.

MLA stil citiranja

Mohorić, Tamara. "Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata: Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata." 2008: 7.