Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000723562/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Psihologijske teme 17 (2008), 1 ; str. 1-14 |
Glavni autor: | Mohorić, Tamara (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: |
APA stil citiranja
Mohorić, T. (2008). Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata: Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata. Psihologijske teme, p. 7.
Chicago stil citiranjaMohorić, Tamara. "Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata: Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata." 2008: 7.
MLA stil citiranjaMohorić, Tamara. "Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata: Automatske misli kod učenja i ispitna anksioznost kao odrednice subjektivnoga i objektivnoga akademskog postignuća studenata." 2008: 7.