Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000726757/Similar |
---|---|
Glavni autor: | Karamarko, Nikola (-) |
Vrsta građe: | Knjiga |
Jezik: | hrv |
Impresum: |
Osijek :
N. Karamarko,
2009.
|
Predmet: |
APA stil citiranja
Karamarko, N. (2009). Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma: Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma : doktorska disertacija. Osijek: N. Karamarko.
Chicago stil citiranjaKaramarko, Nikola. Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma: Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma : doktorska disertacija. Osijek: N. Karamarko, 2009.
MLA stil citiranjaKaramarko, Nikola. Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma: Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma : doktorska disertacija. Osijek: N. Karamarko, 2009.