Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000726757/Similar
Glavni autor: Karamarko, Nikola (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Osijek : N. Karamarko, 2009.
Predmet:

APA stil citiranja

Karamarko, N. (2009). Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma: Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma : doktorska disertacija. Osijek: N. Karamarko.

Chicago stil citiranja

Karamarko, Nikola. Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma: Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma : doktorska disertacija. Osijek: N. Karamarko, 2009.

MLA stil citiranja

Karamarko, Nikola. Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma: Branding ugostiteljsko-turističkih proizvoda kao preduvjet konkurentnosti hrvatskog turizma : doktorska disertacija. Osijek: N. Karamarko, 2009.