Implementacija Smjernice 2005/29/EC o nepoštenim poslovnim praksama u hrvatsko pravo zaštite potrošača

Sažetak: Donošenjem novog Zakona o zaštiti potrošača, u Republici Hrvatskoj kvalitetnije su uređena pitanja zaštite potrošača, nego što je to bilo u ranijem zakonu. Uredila su se i ona područja koja ranijim zakonom nisu obuhvaćena, a za čime se ukazala potreba kroz primjenu ranijeg Zakona o zaštiti...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000730764/Details
Matična publikacija: Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci (1991)
29 (2008), 1 ; str. 681-715
Glavni autor: Zlatović, Dragan (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
LEADER 02406caa a2200289 ir4500
001 NSK01000730764
003 HR-ZaNSK
005 20111006153459.0
007 ta
008 100318s2008 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)733376 
035 |a (HR-ZaNSK)000730764 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng  |b ger  |b ita 
042 |a croatica 
080 |a 366.5  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Zlatović, Dragan 
245 1 0 |a Implementacija Smjernice 2005/29/EC o nepoštenim poslovnim praksama u hrvatsko pravo zaštite potrošača /  |c Dragan Zlatović. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst 
504 |a Summary ; Zusammenfassung ; sommario 
520 8 |a Sažetak: Donošenjem novog Zakona o zaštiti potrošača, u Republici Hrvatskoj kvalitetnije su uređena pitanja zaštite potrošača, nego što je to bilo u ranijem zakonu. Uredila su se i ona područja koja ranijim zakonom nisu obuhvaćena, a za čime se ukazala potreba kroz primjenu ranijeg Zakona o zaštiti potrošača iz 2003. u razdoblju od proteklih nekoliko godina. Isto tako, izvršilo se i dodatno usklađivanje s pravnom stečevinom Europske unije što će u konačnici razinu zaštite potrošača Republike Hrvatske uvelike približiti standardima zaštite potrošača koju potrošači imaju u zemljama članicama Europske unije. Posebno mjesto u sklopu novog zakonskog uređenja zaštite potrošača u nas zauzima materija nepoštene poslovne prakse, koja regulira radnje koje trgovci rade na štetu interesa potrošača i koje se koriste prije, za vrijeme i nakon sklapanja pravnog posla u pogledu određenog proizvoda. Detaljno se razmatraju pojavni vidovi ovakave prakse, posebice zavaravajuća odnosno agresivna poslovna praksa, a u tom kontekstu i komparativno oglašavanje. Radi uvida u cjelovite mehanizme zaštite prava potrošača upućuju se na korištenje zakonom predviđenih modaliteta pravne zaštite od nepoštene poslovne prakse, naročito na administrativne mjere i postupanja pred mirovnim tijelima 
653 |a Prava potrošača  |a Zaštita potrošača 
653 5 |a Hrvatska 
773 0 |t Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci (1991)  |x 1330-349X  |g 29 (2008), 1 ; str. 681-715  |w nsk.(HR-ZaNSK)000014550 
981 |b B21/08  |p CRO 
998 |a rado100318  |c zvdo111006 
856 4 2 |u http://www.pravri.hr/hr/zbornik/e-zbornik.htm  |y Zbornik Pravnog fakulteta Sveučilišta u Rijeci