Use of problem based learning in higher education
Interdisciplinarna studentska radionica "Gdje je pruga?" pokušaj je oblikovanja održivog, ekološkog i troškovno prihvatljivog rješenja sanacije napuštenog željezničkog pravca u Baranji, istočna Slavonija. U radionici su integrirani različiti arhitektonski i organizacijski aspekti procesa g...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000730859/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet) 15 (2008), 4 ; str. 35-40 |
Glavni autor: | Lončar-Vicković, Sanja (-) |
Ostali autori: | Dolaček-Alduk, Zlata (-), Stober, Dina |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | eng |
Predmet: | |
Online pristup: |
Tehnički vjesnik |
LEADER | 02076caa a2200325 ir4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000730859 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20160203104646.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100319s2008 ci ||| ||eng | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)733471 | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000730859 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a eng |b hrv | |
042 | |a croatica | ||
080 | |a 378 |2 MRF 1998. | ||
080 | |a 624 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Lončar-Vicković, Sanja | |
245 | 1 | 0 | |a Use of problem based learning in higher education : |b student workshops at the Faculty of Civil Engineering in Osijek / |c Sanja Lončar-Vicković, Zlata Dolaček-Alduk, Dina Stober. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 8 jed | ||
504 | |a Sažetak | ||
520 | 8 | |a Interdisciplinarna studentska radionica "Gdje je pruga?" pokušaj je oblikovanja održivog, ekološkog i troškovno prihvatljivog rješenja sanacije napuštenog željezničkog pravca u Baranji, istočna Slavonija. U radionici su integrirani različiti arhitektonski i organizacijski aspekti procesa gradnje kao rezultati suradnje dvadeset studenata četvrte, završne, godine studija građevinarstva na Građevinskom fakultetu u Osijeku i grupe nastavnika obveznih predmeta studija: Arhitektonske građevine, Organizacija građenja i Zidane konstrukcije. Radionica je osmišljena s ciljem implementacije promjena u visokom obrazovanju posljednjih godina zajedno s drugim suvremenim postignućima u nastavi na sveučilišnoj razini u obrazovanje građevinskih inženjera. Osim toga, radionica je imala za cilj promovirati ideju veze između kulturnog i arhitektonskog naslijeđa te uključiti studentsku populaciju u regionalne razvojne silnice | |
653 | 0 | |a Građevinski fakultet Osijek |a Studentska radionica | |
700 | 1 | |a Dolaček-Alduk, Zlata | |
700 | 1 | |a Stober, Dina | |
773 | 0 | |t Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet) |x 1330-3651 |g 15 (2008), 4 ; str. 35-40 |w nsk.(HR-ZaNSK)000084915 | |
981 | |b B20/08 |p CRO | ||
998 | |a dalo100319 |c vol2o120802 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/tehnicki-vjesnik |y Tehnički vjesnik |