Use of problem based learning in higher education

Interdisciplinarna studentska radionica "Gdje je pruga?" pokušaj je oblikovanja održivog, ekološkog i troškovno prihvatljivog rješenja sanacije napuštenog željezničkog pravca u Baranji, istočna Slavonija. U radionici su integrirani različiti arhitektonski i organizacijski aspekti procesa g...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000730859/Details
Matična publikacija: Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)
15 (2008), 4 ; str. 35-40
Glavni autor: Lončar-Vicković, Sanja (-)
Ostali autori: Dolaček-Alduk, Zlata (-), Stober, Dina
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Tehnički vjesnik
LEADER 02076caa a2200325 ir4500
001 NSK01000730859
003 HR-ZaNSK
005 20160203104646.0
007 ta
008 100319s2008 ci ||| ||eng
035 |9 (HR-ZaNSK)733471 
035 |a (HR-ZaNSK)000730859 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a eng  |b hrv 
042 |a croatica 
080 |a 378  |2 MRF 1998. 
080 |a 624  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Lončar-Vicković, Sanja 
245 1 0 |a Use of problem based learning in higher education :  |b student workshops at the Faculty of Civil Engineering in Osijek /  |c Sanja Lončar-Vicković, Zlata Dolaček-Alduk, Dina Stober. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 8 jed 
504 |a Sažetak 
520 8 |a Interdisciplinarna studentska radionica "Gdje je pruga?" pokušaj je oblikovanja održivog, ekološkog i troškovno prihvatljivog rješenja sanacije napuštenog željezničkog pravca u Baranji, istočna Slavonija. U radionici su integrirani različiti arhitektonski i organizacijski aspekti procesa gradnje kao rezultati suradnje dvadeset studenata četvrte, završne, godine studija građevinarstva na Građevinskom fakultetu u Osijeku i grupe nastavnika obveznih predmeta studija: Arhitektonske građevine, Organizacija građenja i Zidane konstrukcije. Radionica je osmišljena s ciljem implementacije promjena u visokom obrazovanju posljednjih godina zajedno s drugim suvremenim postignućima u nastavi na sveučilišnoj razini u obrazovanje građevinskih inženjera. Osim toga, radionica je imala za cilj promovirati ideju veze između kulturnog i arhitektonskog naslijeđa te uključiti studentsku populaciju u regionalne razvojne silnice 
653 0 |a Građevinski fakultet Osijek  |a Studentska radionica 
700 1 |a Dolaček-Alduk, Zlata 
700 1 |a Stober, Dina 
773 0 |t Tehnički vjesnik (Strojarski fakultet)  |x 1330-3651  |g 15 (2008), 4 ; str. 35-40  |w nsk.(HR-ZaNSK)000084915 
981 |b B20/08  |p CRO 
998 |a dalo100319  |c vol2o120802 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/tehnicki-vjesnik  |y Tehnički vjesnik