Kreativnost u osnovnoškolskim uvjetima
Sažetak: Početkom dvadesetoga stoljeća počeo se intenzivnije istraživati fenomen ljudske kreativnosti. Danas postoji stotinjak definicija kreativnosti što jasno govori koliko je ovaj pojam još uvijek u velikoj mjeri zagonetan. Možemo razlikovati četiri kategorije kreativnosti – kreativnu osobu, krea...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000731577/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Život i škola 56![54] (2008), 19 ; str. 87-94 |
Glavni autor: | Somolanji Tokić, Ida (-) |
Ostali autori: | Bognar, Ladislav (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
ŽIVOT I ŠKOLA: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja |
LEADER | 02091caa a2200289 ir4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000731577 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20111007135907.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100326s2008 ci ||| ||hrv | ||
035 | |9 (HR-ZaNSK)734190 | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000731577 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
080 | |a 371 | ||
100 | 1 | |a Somolanji Tokić, Ida | |
245 | 1 | 0 | |a Kreativnost u osnovnoškolskim uvjetima / |c Ida Somolanji, Ladislav Bognar. |
504 | |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 17 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | 8 | |a Sažetak: Početkom dvadesetoga stoljeća počeo se intenzivnije istraživati fenomen ljudske kreativnosti. Danas postoji stotinjak definicija kreativnosti što jasno govori koliko je ovaj pojam još uvijek u velikoj mjeri zagonetan. Možemo razlikovati četiri kategorije kreativnosti – kreativnu osobu, kreativni produkt, kreativni proces i kreativnu okolinu, a unutar tih kategorija potencijalnu i aktualnu kreativnost, te primarnu i sekundarnu kreativnost. Kreativnost ima posebno značenje u odgoju i obrazovanju. Smatra se da za razvoj kreativnosti posebno značenje ima pozotivna razredna klima, a veliko se značenje pridaje i dječjoj igri. Presudnu ulogu ipak ima učitelj koji kroz vlastitu kreativnost nalazi najbolju motivaciju za svoju aktivnost, ali kreativan učitelj potiče i razvoj kreativnosti učenika. Zato edukacija budućih učitelja, a i proces permanentne edukacije učitelja ima veliko značenje kako u razvoju osbnih kreativnih potencijala učitelja tako i osposobljavanju učitelja za poticanje kreativnosti učenika. U permanentnoj edukaciji kao pogodan oblik pokazale su se zajednice učenja | |
653 | |a Osnovno školstvo |a Kreativnost | ||
700 | 1 | |a Bognar, Ladislav | |
773 | 0 | |t Život i škola |x 0044-4855 |g 56![54] (2008), 19 ; str. 87-94 |w nsk.(HR-ZaNSK)000005110 | |
981 | |b B21/08 |p CRO | ||
998 | |a ivao100326 |c zvdo111007 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/zivot-i-skola |y ŽIVOT I ŠKOLA: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja |