Kreativnost u osnovnoškolskim uvjetima

Sažetak: Početkom dvadesetoga stoljeća počeo se intenzivnije istraživati fenomen ljudske kreativnosti. Danas postoji stotinjak definicija kreativnosti što jasno govori koliko je ovaj pojam još uvijek u velikoj mjeri zagonetan. Možemo razlikovati četiri kategorije kreativnosti – kreativnu osobu, krea...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000731577/Details
Matična publikacija: Život i škola
56![54] (2008), 19 ; str. 87-94
Glavni autor: Somolanji Tokić, Ida (-)
Ostali autori: Bognar, Ladislav (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: ŽIVOT I ŠKOLA: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja
LEADER 02091caa a2200289 ir4500
001 NSK01000731577
003 HR-ZaNSK
005 20111007135907.0
007 ta
008 100326s2008 ci ||| ||hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)734190 
035 |a (HR-ZaNSK)000731577 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
080 |a 371 
100 1 |a Somolanji Tokić, Ida 
245 1 0 |a Kreativnost u osnovnoškolskim uvjetima /  |c Ida Somolanji, Ladislav Bognar. 
504 |a Bibliografske bilješke uz tekst ; bibliografija: 17 jed 
504 |a Summary 
520 8 |a Sažetak: Početkom dvadesetoga stoljeća počeo se intenzivnije istraživati fenomen ljudske kreativnosti. Danas postoji stotinjak definicija kreativnosti što jasno govori koliko je ovaj pojam još uvijek u velikoj mjeri zagonetan. Možemo razlikovati četiri kategorije kreativnosti – kreativnu osobu, kreativni produkt, kreativni proces i kreativnu okolinu, a unutar tih kategorija potencijalnu i aktualnu kreativnost, te primarnu i sekundarnu kreativnost. Kreativnost ima posebno značenje u odgoju i obrazovanju. Smatra se da za razvoj kreativnosti posebno značenje ima pozotivna razredna klima, a veliko se značenje pridaje i dječjoj igri. Presudnu ulogu ipak ima učitelj koji kroz vlastitu kreativnost nalazi najbolju motivaciju za svoju aktivnost, ali kreativan učitelj potiče i razvoj kreativnosti učenika. Zato edukacija budućih učitelja, a i proces permanentne edukacije učitelja ima veliko značenje kako u razvoju osbnih kreativnih potencijala učitelja tako i osposobljavanju učitelja za poticanje kreativnosti učenika. U permanentnoj edukaciji kao pogodan oblik pokazale su se zajednice učenja 
653 |a Osnovno školstvo  |a Kreativnost 
700 1 |a Bognar, Ladislav 
773 0 |t Život i škola  |x 0044-4855  |g 56![54] (2008), 19 ; str. 87-94  |w nsk.(HR-ZaNSK)000005110 
981 |b B21/08  |p CRO 
998 |a ivao100326  |c zvdo111007 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/zivot-i-skola  |y ŽIVOT I ŠKOLA: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja