Specifičnosti strateškog marketing menadžmenta poduzeća regionalnih novina u uvjetima procesa globalizacije

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000732130/Details
Glavni autor: Starčević, Danijel (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Rijeka : D. Starčević, 2009.
LEADER 01022cam a2200277 i 4500
001 NSK01000732130
003 HR-ZaNSK
005 20100524121154.0
007 ta
008 100401s2009 ci a m 000 0 hrv
035 |9 (HR-ZaNSK)734747 
035 |a (HR-ZaNSK)000732130 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 070:339.138(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Starčević, Danijel 
245 1 0 |a Specifičnosti strateškog marketing menadžmenta poduzeća regionalnih novina u uvjetima procesa globalizacije :  |b stručni magistarski rad /  |c Danijel Starčević ; [mentor Ivan Mencer]. 
260 |a Rijeka :  |b D. Starčević,  |c 2009.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 149 listova :  |b ilustr. graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
500 |a Ekon. fak., Rijeka, 2009. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Rijeci, Ekonomski fakultet 
504 |a Bibliografija: listovi 143-147 
504 |a Summary 
981 |p CRO  |r HRB2009 
998 |m vško1004  |c zvdo100423  |m vhop1004