Unutarnja percepcija identiteta poduzeća

Sažetak: Identitet poduzeća može se jednostavno opisati kao skup individualnih karakteristika poduzeća. Za uspješan opstanak i položaj na tržištu potrebno je njegovati, usavršavati, nadograđivati, a po potrebi i mijenjati identitet poduzeća. Da bi vanjski dionici pozitivno percipirali identitet podu...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000733816
Matična publikacija: Ekonomski pregled
60 (2009), 11 ; str. 616-633
Glavni autor: Sinčić Ćorić, Dubravka (-)
Ostali autori: Kovačić, Elvira (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Ekonomski pregled

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Ekonomski pregled