Unutarnja percepcija identiteta poduzeća
Sažetak: Identitet poduzeća može se jednostavno opisati kao skup individualnih karakteristika poduzeća. Za uspješan opstanak i položaj na tržištu potrebno je njegovati, usavršavati, nadograđivati, a po potrebi i mijenjati identitet poduzeća. Da bi vanjski dionici pozitivno percipirali identitet podu...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000733816 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomski pregled 60 (2009), 11 ; str. 616-633 |
Glavni autor: | Sinčić Ćorić, Dubravka (-) |
Ostali autori: | Kovačić, Elvira (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ekonomski pregled |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: