Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru

Sažetak: Medijski prostor hrvatskoga društva složeno je područje koje tvore ne samo brojni mediji i razne institucije već i medijski konzumenti, oni kojima je medijska poruka upućena. Ali oni nisu samo pasivni primatelji medijskog sadržaja. Naime, polazeći od osobe kao cilja i ishodišta supsidijarno...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000735232/Similar
Matična publikacija: Bogoslovska smotra
79 (2009), 1 ; str. 113-146
Glavni autor: Valković, Jerko (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Bogoslovska smotra

APA stil citiranja

Valković, J. (2009). Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru: Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru : problemi i mogućnosti djelovanja. Bogoslovska smotra, p. 9.

Chicago stil citiranja

Valković, Jerko. "Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru: Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru : problemi i mogućnosti djelovanja." 2009: 9.

MLA stil citiranja

Valković, Jerko. "Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru: Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru : problemi i mogućnosti djelovanja." 2009: 9.