Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru
Sažetak: Medijski prostor hrvatskoga društva složeno je područje koje tvore ne samo brojni mediji i razne institucije već i medijski konzumenti, oni kojima je medijska poruka upućena. Ali oni nisu samo pasivni primatelji medijskog sadržaja. Naime, polazeći od osobe kao cilja i ishodišta supsidijarno...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000735232/Similar |
---|---|
Matična publikacija: |
Bogoslovska smotra 79 (2009), 1 ; str. 113-146 |
Glavni autor: | Valković, Jerko (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Bogoslovska smotra |
APA stil citiranja
Valković, J. (2009). Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru: Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru : problemi i mogućnosti djelovanja. Bogoslovska smotra, p. 9.
Chicago stil citiranjaValković, Jerko. "Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru: Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru : problemi i mogućnosti djelovanja." 2009: 9.
MLA stil citiranjaValković, Jerko. "Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru: Supsidijarnost u hrvatskom medijskom prostoru : problemi i mogućnosti djelovanja." 2009: 9.