Utjecaj ekonomske propagande na učeničku populaciju u Dubrovniku

Sažetak: U radu se raspravlja o suvremenim oblicima komuniciranja s tržištem kako bi se povećala potražnja i prodaja. Razmatra se utjecaj promidžbenih poruka na mlade koje se šalju preko masovnih medija, a osobito televizije i interneta. Posebno se ističe vrlo važna uloga roditelja i obitelji kao ko...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000735522
Matična publikacija: Ekonomska misao i praksa
18 (2009), 1 ; str. 153-174
Glavni autor: Ban, Đivo (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Ekonomska misao i praksa

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Ekonomska misao i praksa