Utjecaj ekonomske propagande na učeničku populaciju u Dubrovniku
Sažetak: U radu se raspravlja o suvremenim oblicima komuniciranja s tržištem kako bi se povećala potražnja i prodaja. Razmatra se utjecaj promidžbenih poruka na mlade koje se šalju preko masovnih medija, a osobito televizije i interneta. Posebno se ističe vrlo važna uloga roditelja i obitelji kao ko...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000735522 |
---|---|
Matična publikacija: |
Ekonomska misao i praksa 18 (2009), 1 ; str. 153-174 |
Glavni autor: | Ban, Đivo (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Ekonomska misao i praksa |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: