Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika

Sažetak: U ovom su radu izneseni rezultati istraživanja provedenog na uzorku od 289 učenika od 3. do 8. razreda osnovne škole u Osijeku. Istraživanjem se željelo ispitati postoji li povezanost između kvalitete dječje emocionalne pismenosti i kvalitete ponašanja, te kojim poželjnim (korisnim) i nepož...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000737792/Similar
Matična publikacija: Odgojne znanosti
10 (2008), 2(16) ; str. 301-313
Glavni autor: Buljubašić-Kuzmanović, Vesna (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Odgojne znanosti

APA stil citiranja

Buljubašić-Kuzmanović, V. (2008). Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika: Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika. Odgojne znanosti.

Chicago stil citiranja

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna. "Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika: Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika." 2008.

MLA stil citiranja

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna. "Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika: Odnos emocionalne pismenosti i ponašanja učenika." 2008.