Senzibilnost za nasilje nad starijima kod studenata

Sažetak: Primarni cilj rada je evaluacija djelotvornosti nastave iz kolegija Socijalna gerontologija u području razvijanja senzibilnosti studenta za problem nasilja nad starijima u obitelji. Sekundarni cilj je prikaz mogućnosti evaluacije doprinosa pojedinih oblika nastave u postizanju očekivanih ob...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000739894/Details
Matična publikacija: Ljetopis socijalnog rada
16 (2009), 1 ; str. 51-67
Glavni autor: Muslić, Ljiljana (-)
Ostali autori: Rusac, Silvia (-), Ajduković, Mile
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Online pristup: Ljetopis socijalnog rada
LEADER 02421caa a2200313 i 4500
001 NSK01000739894
003 HR-ZaNSK
005 20230220124026.0
007 ta
008 100527s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000739894 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 1 |a 378  |2 2011 
080 1 |a 364/365  |2 2011 
100 1 |a Muslić, Ljiljana 
245 1 0 |a Senzibilnost za nasilje nad starijima kod studenata :  |b mogućnosti intervencija kroz nastavni program /  |c Ljiljana Muslić, Silvia Rusac, Marina Ajduković. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografija: 16 jed 
504 |a Summary 
520 8 |a Sažetak: Primarni cilj rada je evaluacija djelotvornosti nastave iz kolegija Socijalna gerontologija u području razvijanja senzibilnosti studenta za problem nasilja nad starijima u obitelji. Sekundarni cilj je prikaz mogućnosti evaluacije doprinosa pojedinih oblika nastave u postizanju očekivanih obrazovnih ishoda i poticanje sličnih istraživanja u području djelotvornosti obrazovnog procesa na Studiju za socijalni rad. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine Studijskog centra socijalnog rada (N=91). Podijeljeni su u dvije skupine: a) studenti koji su samo slušali predavanje iz Socijalne gerontologije, b) seminaristi iz kolegija Socijalna gerontologija koji su detaljnije obrađivali temu nasilja nad starijima nakon što su o tome slušali na predavanju. Rezultati su pokazali da se na početku nastave ove dvije skupine studenata nisu značajno razlikovale u stupnju senzibilnosti. Obje skupine su početno pokazale visok stupanj senzibilnosti za nasilje nad starijima. Tijekom nastave do statističkiznačajnog povećanja senzibilnosti došlo je kod skupine studenata koji su slušali samo predavanje o nasilju nad starijima, ali ne i kod studenata koji su tu temu produbili kroz seminarsku nastavu. Istraživanje u cjelini pokazuju kao je nužno sustavno evaluirati ne samo proces već i ishode nastave kako bi se na najbolji način balansirali pojedini oblici nastave u cilju postizanja očekivanih obrazovnih ishoda 
700 1 |a Rusac, Silvia 
700 1 |a Ajduković, Mile 
773 0 |t Ljetopis socijalnog rada  |x 1846-5412  |g 16 (2009), 1 ; str. 51-67 
981 |b B06/09  |p CRO 
998 |a luko100708  |b tini2302 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/ljetopis  |y Ljetopis socijalnog rada