Senzibilnost za nasilje nad starijima kod studenata
Sažetak: Primarni cilj rada je evaluacija djelotvornosti nastave iz kolegija Socijalna gerontologija u području razvijanja senzibilnosti studenta za problem nasilja nad starijima u obitelji. Sekundarni cilj je prikaz mogućnosti evaluacije doprinosa pojedinih oblika nastave u postizanju očekivanih ob...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000739894/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Ljetopis socijalnog rada 16 (2009), 1 ; str. 51-67 |
Glavni autor: | Muslić, Ljiljana (-) |
Ostali autori: | Rusac, Silvia (-), Ajduković, Mile |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Online pristup: |
Ljetopis socijalnog rada |
LEADER | 02421caa a2200313 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000739894 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20230220124026.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100527s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000739894 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | 1 | |a 378 |2 2011 | |
080 | 1 | |a 364/365 |2 2011 | |
100 | 1 | |a Muslić, Ljiljana | |
245 | 1 | 0 | |a Senzibilnost za nasilje nad starijima kod studenata : |b mogućnosti intervencija kroz nastavni program / |c Ljiljana Muslić, Silvia Rusac, Marina Ajduković. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografija: 16 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | 8 | |a Sažetak: Primarni cilj rada je evaluacija djelotvornosti nastave iz kolegija Socijalna gerontologija u području razvijanja senzibilnosti studenta za problem nasilja nad starijima u obitelji. Sekundarni cilj je prikaz mogućnosti evaluacije doprinosa pojedinih oblika nastave u postizanju očekivanih obrazovnih ishoda i poticanje sličnih istraživanja u području djelotvornosti obrazovnog procesa na Studiju za socijalni rad. U istraživanju su sudjelovali studenti treće godine Studijskog centra socijalnog rada (N=91). Podijeljeni su u dvije skupine: a) studenti koji su samo slušali predavanje iz Socijalne gerontologije, b) seminaristi iz kolegija Socijalna gerontologija koji su detaljnije obrađivali temu nasilja nad starijima nakon što su o tome slušali na predavanju. Rezultati su pokazali da se na početku nastave ove dvije skupine studenata nisu značajno razlikovale u stupnju senzibilnosti. Obje skupine su početno pokazale visok stupanj senzibilnosti za nasilje nad starijima. Tijekom nastave do statističkiznačajnog povećanja senzibilnosti došlo je kod skupine studenata koji su slušali samo predavanje o nasilju nad starijima, ali ne i kod studenata koji su tu temu produbili kroz seminarsku nastavu. Istraživanje u cjelini pokazuju kao je nužno sustavno evaluirati ne samo proces već i ishode nastave kako bi se na najbolji način balansirali pojedini oblici nastave u cilju postizanja očekivanih obrazovnih ishoda | |
700 | 1 | |a Rusac, Silvia | |
700 | 1 | |a Ajduković, Mile | |
773 | 0 | |t Ljetopis socijalnog rada |x 1846-5412 |g 16 (2009), 1 ; str. 51-67 | |
981 | |b B06/09 |p CRO | ||
998 | |a luko100708 |b tini2302 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/ljetopis |y Ljetopis socijalnog rada |