Interni činitelji pozicioniranja poduzeća u djelatnosti trgovine

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000740689/Details
Glavni autor: Gašparović, Mario, ekonomist (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : M. Gašparović, 2009.
LEADER 01077nam a2200289 i 4500
001 NSK01000740689
003 HR-ZaNSK
005 20110103170648.0
007 ta
008 100723s2009 ci a m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000740689 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658.012:339(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Gašparović, Mario,  |c ekonomist 
245 1 0 |a Interni činitelji pozicioniranja poduzeća u djelatnosti trgovine :  |b (magistarski rad) /  |c Mario Gašparović ; [mentor Janko Tintor]. 
260 |a Zagreb :  |b M. Gašparović,  |c 2009.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 164 lista :  |b graf. priksazi u bojama ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2009. 
504 |a Bibliografija: listovi 130-132 i uz tekst. 
504 |a Summary. 
530 |a Dostupno i na CD-ROM-u. 
776 0 |t Interni činitelji pozicioniranja poduzeća u djelatnosti trgovine 
981 |p CRO  |r HRB2009 
998 |m vško1007  |c zvdo100927