Interni činitelji pozicioniranja poduzeća u djelatnosti trgovine

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000740691/Details
Glavni autor: Gašparović, Mario, ekonomist (-)
Vrsta građe: CD-ROM
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : M. Gašparović, 2009.
LEADER 01147nam a2200301 i 4500
001 NSK01000740691
003 HR-ZaNSK
005 20101102141922.0
007 co cg ||||||||
008 100723s2009 ci a m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000740691 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 658.012:339(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Gašparović, Mario,  |c ekonomist 
245 1 0 |a Interni činitelji pozicioniranja poduzeća u djelatnosti trgovine  |h [Elektronička građa] :  |b (magistarski rad) /  |c Mario Gašparović ; [mentor Janko Tintor]. 
260 |a Zagreb :  |b M. Gašparović,  |c 2009.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a 1 optički disk (CD-R) :  |b u bojama ;  |c 12 cm. 
500 |a Stv. nasl. preuzet s nasl. zaslona 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2009. 
504 |a Bibliografija. 
504 |a Summary. 
530 |a Dostupno i u tiskanom obliku. 
538 |a Zahtjevi sustava: Pentium 4; Windows XP; Adobe Reader; čitač CD-ROM-a 
776 0 |t Interni činitelji pozicioniranja poduzeća u djelatnosti trgovine 
981 |p CRO  |r HRB2009 
998 |m vško1007  |c zvdo100927