Individualni pristup klijentu i strategije upravljanja profitabilnošću banke

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000740935/Details
Glavni autor: Kovačić, Karlo, ekonomist (-)
Vrsta građe: Knjiga
Jezik: hrv
Impresum: Zagreb : K. Kovačić, 2009.
LEADER 01081nam a2200289 i 4500
001 NSK01000740935
003 HR-ZaNSK
005 20101020140929.0
007 ta
008 100727s2009 ci b m 000 0 hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000740935 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 336.71:658.89(043.2)  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Kovačić, Karlo,  |c ekonomist 
245 1 0 |a Individualni pristup klijentu i strategije upravljanja profitabilnošću banke :  |b (magistarski rad) /  |c Karlo Kovačić ; [mentor Ilko Vrankić]. 
260 |a Zagreb :  |b K. Kovačić,  |c 2009.  |e ([s. l. :  |f s. n.]) 
300 |a III, 170 listova :  |b graf. prikazi ;  |c 30 cm. 
500 |a Na vrhu nasl. str.: Sveučilište u Zagrebu ,Ekonomski fakultet. 
502 |a Ekon. fak., Zagreb, 2009. 
504 |a Bibliografija: listovi 161-162. 
504 |a Summary. 
530 |a Dostupno i na CD-ROM-u. 
776 0 |t Individualni pristup klijentu i strategije upravljanja profitabilnošću banke 
981 |p CRO  |r HRB2009 
998 |m vško1007  |c zvdo100813