Prijedlog modela za oblikovanje multimedijskih web nastavnih sadržaja prema pedagoškoj praksi u RH

Tehnološke promjene i nove informacijske tehnologije od nastavnika, uz poznavanje građe koja se izlaže traže kreativnost, znanja i vještine oblikovanja nastave suvremenim računalnim multimedijalnim alatima. Slično kao i klasična, dobro oblikovana multimedijska nastavna jedinica podijeljena je u neko...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000740963/Details
Matična publikacija: Informatologia (Zagreb)
42 (2009), 1 ; str. 38-44
Glavni autor: Mateljan, Vladimir (-)
Ostali autori: Širanović, Željko (-), Šimović, Vladimir
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Informatologia
LEADER 02097caa a2200337 i 4500
001 NSK01000740963
003 HR-ZaNSK
005 20121022120016.0
007 ta
008 100527s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000740963 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 371  |2 MRF 1998. 
080 |a 004  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Mateljan, Vladimir 
245 1 0 |a Prijedlog modela za oblikovanje multimedijskih web nastavnih sadržaja prema pedagoškoj praksi u RH /  |c Vladimir Mateljan, Željko Širanović, Vladimir Šimović. 
300 |b Ilustr. 
504 |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija: 16 jed 
504 |a Abstract 
520 |a Tehnološke promjene i nove informacijske tehnologije od nastavnika, uz poznavanje građe koja se izlaže traže kreativnost, znanja i vještine oblikovanja nastave suvremenim računalnim multimedijalnim alatima. Slično kao i klasična, dobro oblikovana multimedijska nastavna jedinica podijeljena je u nekoliko etapa (npr. uvod, obrada, vrednovanje). Edukativni multimedijski sadržaj, bez obzira o kojoj etapi nastavne jedinice se radi, trebalo bi oblikovati prema određenim pravilima, sukladno suvremenoj teoriji kognitivnog opterećenja. Nastavnici i ostali koji sudjeluje u izradi složenih multimedijskih web sadržaja, trebali bi poznavati ta pravila, s ciljem izrade što efikasnijeg i kvalitetnijeg multimedijskog sadržaja. U radu se razmatra mogućnost primjene tehnika za oblikovanje multimedijskog edukacijskog sadržaja u web okruženju, prema načelima teorije kognitivnog opterećenja, kao model za primjenu tih tehnika u pedagoškoj praksi u RH 
653 0 |a Mulitmedijalno učenje  |a Multimedijski sadržaj  |a Nastava 
653 5 |a Hrvatska 
700 1 |a Širanović, Željko 
700 1 |a Šimović, Vladimir 
773 0 |t Informatologia (Zagreb)  |x 1330-0067  |g 42 (2009), 1 ; str. 38-44 
981 |b B07/09  |p CRO 
998 |a rado100728  |c vol2o121022 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/informatologia  |y Informatologia