Prijedlog modela za oblikovanje multimedijskih web nastavnih sadržaja prema pedagoškoj praksi u RH
Tehnološke promjene i nove informacijske tehnologije od nastavnika, uz poznavanje građe koja se izlaže traže kreativnost, znanja i vještine oblikovanja nastave suvremenim računalnim multimedijalnim alatima. Slično kao i klasična, dobro oblikovana multimedijska nastavna jedinica podijeljena je u neko...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000740963/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Informatologia (Zagreb) 42 (2009), 1 ; str. 38-44 |
Glavni autor: | Mateljan, Vladimir (-) |
Ostali autori: | Širanović, Željko (-), Šimović, Vladimir |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Informatologia |
LEADER | 02097caa a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000740963 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20121022120016.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100527s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000740963 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 371 |2 MRF 1998. | ||
080 | |a 004 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Mateljan, Vladimir | |
245 | 1 | 0 | |a Prijedlog modela za oblikovanje multimedijskih web nastavnih sadržaja prema pedagoškoj praksi u RH / |c Vladimir Mateljan, Željko Širanović, Vladimir Šimović. |
300 | |b Ilustr. | ||
504 | |a Bibliografske bilješke na kraju teksta ; bibliografija: 16 jed | ||
504 | |a Abstract | ||
520 | |a Tehnološke promjene i nove informacijske tehnologije od nastavnika, uz poznavanje građe koja se izlaže traže kreativnost, znanja i vještine oblikovanja nastave suvremenim računalnim multimedijalnim alatima. Slično kao i klasična, dobro oblikovana multimedijska nastavna jedinica podijeljena je u nekoliko etapa (npr. uvod, obrada, vrednovanje). Edukativni multimedijski sadržaj, bez obzira o kojoj etapi nastavne jedinice se radi, trebalo bi oblikovati prema određenim pravilima, sukladno suvremenoj teoriji kognitivnog opterećenja. Nastavnici i ostali koji sudjeluje u izradi složenih multimedijskih web sadržaja, trebali bi poznavati ta pravila, s ciljem izrade što efikasnijeg i kvalitetnijeg multimedijskog sadržaja. U radu se razmatra mogućnost primjene tehnika za oblikovanje multimedijskog edukacijskog sadržaja u web okruženju, prema načelima teorije kognitivnog opterećenja, kao model za primjenu tih tehnika u pedagoškoj praksi u RH | ||
653 | 0 | |a Mulitmedijalno učenje |a Multimedijski sadržaj |a Nastava | |
653 | 5 | |a Hrvatska | |
700 | 1 | |a Širanović, Željko | |
700 | 1 | |a Šimović, Vladimir | |
773 | 0 | |t Informatologia (Zagreb) |x 1330-0067 |g 42 (2009), 1 ; str. 38-44 | |
981 | |b B07/09 |p CRO | ||
998 | |a rado100728 |c vol2o121022 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/informatologia |y Informatologia |