Public relations ethics and ethical codes

Imidž odnosa s javnostima kao profesije često je nepravedno negativan, a razlog tome je neprofesionalno i neetično postupanje nekih pojedinaca u okviru struke. Ide se toliko daleko da se etika u odnosima s javnošću smatra oksimoronom, dvama nespojivim i kontradiktornim pojmovima. Autorice će stoga u...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000742204
Matična publikacija: Medianali
3 (2009), 6 ; str. 183-194
Glavni autor: Brautović, Helena (-)
Ostali autori: Brkan, Dragana (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: eng
Predmet:
Online pristup: Medianali

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Medianali