|
|
|
|
LEADER |
01028caa a2200289 i 4500 |
001 |
NSK01000745051 |
003 |
HR-ZaNSK |
005 |
20120515121126.0 |
007 |
ta |
008 |
101005s2009 ci ||| ||hrv |
035 |
|
|
|a (HR-ZaNSK)000745051
|
040 |
|
|
|a HR-ZaNSK
|b hrv
|c HR-ZaNSK
|e ppiak
|
041 |
0 |
|
|a hrv
|b eng
|
042 |
|
|
|a croatica
|
044 |
|
|
|a ci
|c hr
|
080 |
|
|
|a 159.9
|2 MRF 1998.
|
100 |
1 |
|
|a Kolić-Vehovec, Svjetlana
|
245 |
1 |
0 |
|a Spolne razlike u (meta)kognitivnim i motivacijskim čimbenicima razumijevanja teksta adolescenata u Hrvatskoj i Sloveniji /
|c Svjetlana Kolić-Vehovec, Sonja Pečjak, Barbara Rončević Zubković.
|
300 |
|
|
|b Ilustr.
|
504 |
|
|
|a Bibliografija: str. 239-241
|
504 |
|
|
|a Summary
|
653 |
|
0 |
|a Razumijevanje teksta
|a Spolne razlike
|a Metakognitivno znanje
|a Motivacija za čitanje
|
700 |
1 |
|
|a Pečjak, Sonja
|
700 |
1 |
|
|a Rončević Zubković, Barbara
|
773 |
0 |
|
|t Suvremena psihologija
|x 1331-9264
|g 12 (2009), 2 ; str. 229-242
|
981 |
|
|
|b B09/09
|p CRO
|
998 |
|
|
|a dalo101005
|c agno120515
|