Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda
Kombinacijom kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda ispitane su razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja sudionika. Na uzorku od 330 učenika i učenica primijenjen je upitnik ITI-VIII (Kopić, Vranić i Zarevski, 200...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745146 |
---|---|
Matična publikacija: |
Odgojne znanosti 11 (2009), 1(17) ; str. 29-51 |
Glavni autor: | Kopić, Kristina (-) |
Ostali autori: | Vranić, Andrea, psihologinja (-), Zarevski, Predrag |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Odgojne znanosti |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: