Spolne i rezidencijalne razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda

Kombinacijom kvalitativnih i kvantitativnih istraživačkih metoda ispitane su razlike u implicitnim teorijama inteligencije učenika osmih razreda s obzirom na spol i veličinu mjesta stanovanja sudionika. Na uzorku od 330 učenika i učenica primijenjen je upitnik ITI-VIII (Kopić, Vranić i Zarevski, 200...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000745146
Matična publikacija: Odgojne znanosti
11 (2009), 1(17) ; str. 29-51
Glavni autor: Kopić, Kristina (-)
Ostali autori: Vranić, Andrea, psihologinja (-), Zarevski, Predrag
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Odgojne znanosti

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Odgojne znanosti