Djeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci

Unatoč zakonskom pravu na edukacijsku integraciju od 1981. prava djece s teškoćama učenja u Hrvatskoj još uvijek nisu izjednačena s pravima "tipične djece". Dosadašnja istraživanja pokazuju da okolina također nije u dovoljnoj mjeri prihvaćajuća (Žic, Igrić, 2001). Darch, Craig, Miao, Yu, S...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000746638
Matična publikacija: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja
45 (2009), 1 ; str. 31-38
Glavni autor: Igrić, Ljiljana (-)
Ostali autori: Cvitković, Daniela (-), Wagner Jakab, Ana
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja

Održavanje sustava u tijeku

Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.

Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru:

informacijski.centar@nsk.hr

Internet

Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja