Djeca s teškoćama učenja u interaktivnom sustavu obitelj-škola-vršnjaci
Unatoč zakonskom pravu na edukacijsku integraciju od 1981. prava djece s teškoćama učenja u Hrvatskoj još uvijek nisu izjednačena s pravima "tipične djece". Dosadašnja istraživanja pokazuju da okolina također nije u dovoljnoj mjeri prihvaćajuća (Žic, Igrić, 2001). Darch, Craig, Miao, Yu, S...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000746638 |
---|---|
Matična publikacija: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja 45 (2009), 1 ; str. 31-38 |
Glavni autor: | Igrić, Ljiljana (-) |
Ostali autori: | Cvitković, Daniela (-), Wagner Jakab, Ana |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja |
Održavanje sustava u tijeku
Sustav je trenutačno nedostupan zbog održavanja.
Zapisi o posjedovanju i primjercima trenutačno nisu dostupni. Za više informacija kontaktirajte osoblje knjižnice ili pošaljite upit administratoru: