Škola u bolnici
U Klinici za dječje bolesti Zagreb od 26. siječnja 2004. djeluje Škola u bolnici. Nastavu od 1. do 8. razreda na 10 bolničkih odjela stručno provode djelatnici OŠ Izidora Kršnjavoga (4 učitelja razredne i 11 učitelja predmetne nastave). Posebnu pozornost učitelji posvećuju učenicima na onkološkom od...
Permalink: | http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000746744/Details |
---|---|
Matična publikacija: |
Paediatria Croatica 53 (2009), 4 ; str. 281-283 |
Glavni autor: | Vinković, Ljerkica (-) |
Vrsta građe: | Članak |
Jezik: | hrv |
Predmet: | |
Online pristup: |
Paediatria Croatica |
LEADER | 02696caa a2200277 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | NSK01000746744 | ||
003 | HR-ZaNSK | ||
005 | 20150128154148.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 100902s2009 ci ||| ||hrv | ||
035 | |a (HR-ZaNSK)000746744 | ||
040 | |a HR-ZaNSK |b hrv |c HR-ZaNSK |e ppiak | ||
041 | 0 | |a hrv |b eng | |
042 | |a croatica | ||
044 | |a ci |c hr | ||
080 | |a 376 |2 MRF 1998. | ||
100 | 1 | |a Vinković, Ljerkica | |
245 | 1 | 0 | |a Škola u bolnici : |b značenje i posebnosti školskog programa u djece s malignim bolestima / |c Ljerkica Vinković. |
504 | |a Bibliografija: 1 jed | ||
504 | |a Summary | ||
520 | |a U Klinici za dječje bolesti Zagreb od 26. siječnja 2004. djeluje Škola u bolnici. Nastavu od 1. do 8. razreda na 10 bolničkih odjela stručno provode djelatnici OŠ Izidora Kršnjavoga (4 učitelja razredne i 11 učitelja predmetne nastave). Posebnu pozornost učitelji posvećuju učenicima na onkološkom odjelu. Učenje maksimalno prilagođavaju djetetovom zdravstvenom i psihofizičkom stanju i pritom primjenjuju suvremene nastavne metode, sredstva i oblike rada. Osmišljavaju poticajne aktivnosti za učenike, kako bi na onkološkom odjelu postigli toplo i vedro ozračje (obilježavanje prigodnih datuma, rođendanske proslave, kazališne predstave, kreativne edukativne glazbene, likovne i literarne radionice…). Djeca s malignim bolestima osobito se raduju tim aktivnostima, jer im one skreću pozornost s bolesti. Škola u bolnici uvedena je da bi hospitaliziranoj djeci olakšala odvojenost od obitelji i primarne socijalne sredine i umanjila stres od boravka u bolnici, da bi im omogućila kontinuitet u usvajanju nastavnih sadržaja, da bi im dane u bolnici učinila zanimljivijim, kraćim i sadržajnijim, da bi im omogućila što lakšu reintegraciju u matičnu školu nakon povratka iz bolnice, da bi se dijete vratilo u školu bez većih praznina u znanju i da bi omogućila djeci nakon dužeg boravka u bolnici prelazak u viši razred bez dodatnog stresa od polaganja razrednih ispita ili gubitka nastavne godine. Škola u bolnici pridonosi djetetovom samopouzdanju i stvaranju pozitivne slike o sebi. Osim što ima svoje zakonsko opravdanje, Škola u bolnici uvelike pridonosi humanizaciji bolničkog liječenja djece oboljele od malignih bolesti, pružajući im potporu provođenjem školskog programa uz kontinuiranu suradnju s medicinskim djelatnicima | ||
653 | 0 | |a Škola u bolnici |a Klinika za dječje bolesti Zagreb |a Maligne bolesti |a Djeca | |
773 | 0 | |t Paediatria Croatica |x 1330-1403 |g 53 (2009), 4 ; str. 281-283 | |
981 | |b B09/09 |p CRO | ||
998 | |a luko101022 |c vol2o121003 | ||
856 | 4 | 2 | |u http://hrcak.srce.hr/paediatria-croatica |y Paediatria Croatica |