Škola u bolnici

U Klinici za dječje bolesti Zagreb od 26. siječnja 2004. djeluje Škola u bolnici. Nastavu od 1. do 8. razreda na 10 bolničkih odjela stručno provode djelatnici OŠ Izidora Kršnjavoga (4 učitelja razredne i 11 učitelja predmetne nastave). Posebnu pozornost učitelji posvećuju učenicima na onkološkom od...

Full description

Permalink: http://skupni.nsk.hr/Record/nsk.NSK01000746744/Details
Matična publikacija: Paediatria Croatica
53 (2009), 4 ; str. 281-283
Glavni autor: Vinković, Ljerkica (-)
Vrsta građe: Članak
Jezik: hrv
Predmet:
Online pristup: Paediatria Croatica
LEADER 02696caa a2200277 i 4500
001 NSK01000746744
003 HR-ZaNSK
005 20150128154148.0
007 ta
008 100902s2009 ci ||| ||hrv
035 |a (HR-ZaNSK)000746744 
040 |a HR-ZaNSK  |b hrv  |c HR-ZaNSK  |e ppiak 
041 0 |a hrv  |b eng 
042 |a croatica 
044 |a ci  |c hr 
080 |a 376  |2 MRF 1998. 
100 1 |a Vinković, Ljerkica 
245 1 0 |a Škola u bolnici :  |b značenje i posebnosti školskog programa u djece s malignim bolestima /  |c Ljerkica Vinković. 
504 |a Bibliografija: 1 jed 
504 |a Summary 
520 |a U Klinici za dječje bolesti Zagreb od 26. siječnja 2004. djeluje Škola u bolnici. Nastavu od 1. do 8. razreda na 10 bolničkih odjela stručno provode djelatnici OŠ Izidora Kršnjavoga (4 učitelja razredne i 11 učitelja predmetne nastave). Posebnu pozornost učitelji posvećuju učenicima na onkološkom odjelu. Učenje maksimalno prilagođavaju djetetovom zdravstvenom i psihofizičkom stanju i pritom primjenjuju suvremene nastavne metode, sredstva i oblike rada. Osmišljavaju poticajne aktivnosti za učenike, kako bi na onkološkom odjelu postigli toplo i vedro ozračje (obilježavanje prigodnih datuma, rođendanske proslave, kazališne predstave, kreativne edukativne glazbene, likovne i literarne radionice…). Djeca s malignim bolestima osobito se raduju tim aktivnostima, jer im one skreću pozornost s bolesti. Škola u bolnici uvedena je da bi hospitaliziranoj djeci olakšala odvojenost od obitelji i primarne socijalne sredine i umanjila stres od boravka u bolnici, da bi im omogućila kontinuitet u usvajanju nastavnih sadržaja, da bi im dane u bolnici učinila zanimljivijim, kraćim i sadržajnijim, da bi im omogućila što lakšu reintegraciju u matičnu školu nakon povratka iz bolnice, da bi se dijete vratilo u školu bez većih praznina u znanju i da bi omogućila djeci nakon dužeg boravka u bolnici prelazak u viši razred bez dodatnog stresa od polaganja razrednih ispita ili gubitka nastavne godine. Škola u bolnici pridonosi djetetovom samopouzdanju i stvaranju pozitivne slike o sebi. Osim što ima svoje zakonsko opravdanje, Škola u bolnici uvelike pridonosi humanizaciji bolničkog liječenja djece oboljele od malignih bolesti, pružajući im potporu provođenjem školskog programa uz kontinuiranu suradnju s medicinskim djelatnicima 
653 0 |a Škola u bolnici  |a Klinika za dječje bolesti Zagreb  |a Maligne bolesti  |a Djeca 
773 0 |t Paediatria Croatica  |x 1330-1403  |g 53 (2009), 4 ; str. 281-283 
981 |b B09/09  |p CRO 
998 |a luko101022  |c vol2o121003 
856 4 2 |u http://hrcak.srce.hr/paediatria-croatica  |y Paediatria Croatica